Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Emilia Björnberg - 28 februari 2014 13:08


Now I paint on board, I can take a picture later and post on the blog, we can see how it be. I hope it will be good do not even know what to paint yet, but yes, yes it will be fine I hope. I like music and dancing so maybe I should paint song Taner.


Nu ska jag måla på tavla jag kan ta en bild sen och lägga ut på bloggen kan vi se hur det bli. Jag hoppas det blir bra vet inte äns vad jag ska måla än men jaja det kommer bli bra hoppas jag. Jag gillar musik och dans så jag kanske ska måla sång tåner.



Av Emilia Björnberg - 28 februari 2014 13:00

Svenska: Hej! Idag är det sista februari grattis till alla ni som fyller år idag. Imorgon är det första mars. Då börjar det en ny månad och det är många som läntar. Jag längtar för då ska jag träffa en vän. Jag och hon kommer sova över och så kommer jag lägga upp bilder på oss om hon vill. 


Engelska: Hi! Today is the last day of February congratulations to all of you as a birthday today. Tomorrow is March 1. Then it starts a new month and there are many who läntar. I long for when I'm meeting a friend. I and she will spend the night and then I put up pictures of us if she wants.


Serbiska: Здраво! Данас је последњи дан фебруара честитку свима вама као рођендан данас. Сутра је 1. март. Тада почиње нови месец и постоје многи који лантар. Чезнем за кад сам састанак пријатеља. Ја и она ће провести ноћ, а онда сам ставио горе слике нас ако она жели.


Tyska: Hallo! Heute ist der letzte Tag des Monats Februar herzlichen Glückwunsch an alle, als Geburtstag heute. Morgen ist der 1. März. Dann beginnt es einen neuen Monat und es gibt viele, lantar. Ich sehne mich nach, wenn ich treffe einen Freund. Ich und sie verbringen die Nacht und dann legte ich Bilder von uns, wenn sie will.


Spanska: Hola! Hoy es el último día de febrero felicitaciones a todos ustedes como un regalo de cumpleaños hoy. Mañana es el 1 de marzo. Luego comienza un nuevo mes y hay muchos que lantar. Añoro cuando me voy a encontrar con un amigo. Yo y ella a pasar la noche y luego poner fotos de nosotros si ella quiere.

SuperEmilia

Fråga mig

88 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta är ni inne och kollar på min blogg.
 24/7
 Flera gånger per dag
 Första gången
 Lite då och då
 Varje vecka
 Flera gånger i veckan
 Hela tiden
 Såg den precis
 Gämmt
 Ibland
 Nästan aldrig
 Sitter på natten och läser den
 Sitter i skolan och läser den hela tiden.

Presentation


Hej! Jag är så sjukt tacksam att det är så många som läser den tack så jätte mycket. Ni är en del av mitt liv hela bloggen är mitt liv så tack igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Emilia

Hej jag hoppas ni gillar min blogg jag blir jätte glad om ni kommenterar min blogg eller skickar frågor eller röstar det är många som gör det och tack så jätte mycket till er som gör det och läser min blogg jag uppskattar det värkligen.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

SuperEmilia

Hej ni som läser och gillar och kommenterar röstar och även fråga mig frågor tack så jätte mycket hoppas ni gillar / älskar min blogg. Jag är inte bara en bloggare jag läser andrar med så kom igen och fråga mig frågor och kommentera.

Hej! Välkommen till min blogg!!

Hej! Och välkomna till min blogg jag hoppas att ni tycker om det och sprider min blogg så hörs vi Kram Emilia <3

Hej! Och välkomna till min blogg.

Min blogg:

Hej! Vad roligt att du kikade in här. Välkomna till min blogg.

Jag är en tjej på 13 år som fyller 14 år som älskar att blogga och dansa.

Här på min blogg skriver jag om mobbning smink livet osv.

Jag har även skapat ett eget pogram på min blogg som heter

Vrf är det så?

Det handlar om allt möjligt jag skriver om kill problem , familje problem mobbning , Liseberg , Semester osv.

Jag är en sådan tjej som aldrig kan vara tyst när jag är hemma eller med mina vänner efter skolan eller bara på fridtiden.

Jag kan aldrig sitta still jag måste alltid hålla på med något.

 Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg så hörs vi.

Jag kommer även att ta hand om er här försöker svara på alla frågor.

Hoppas ni trivs hör så hörs vi senare hejdå.


Skapa flashcards