Alla inlägg under januari 2014

Av Emilia Björnberg - 15 januari 2014 11:21

Hej jag är sjuk och det är inte roligt har varit sjuk på jullovet också två gånger och jag är en sån person som aldrig brukar vara sjuk men det är jätte många i min klass som är sjuka och jag har blivit en av dem nu tyvär jag var i hemma först och då mådde inte jag bra och sen tänkte jag prova gå till skolan men jag sa till mamma att jag kan redovisa en sak i skolan och sen åka hem om jag fortfarande inte mår bra så då åkte jag hem till mormor och morfar för mamna är i skolan och pluggar så hon kommer när som helst och jag tror inte att jag ska till skolan imorgon få se. Jag och min pappa vi brukar aldrig bli sjuka men både jag och han blev sjuka på jullovet jag var hemma hos han då han blev sjuk dagen efter nyårsafton och jag två dagar efter nyårsafton och pappa är fortfarande sjuk han har varit det i några veckor nu och sen efter två dagar gick det över för mig men nu så blir jag dålig igen ska äta nu så vi ses.

Av Emilia Björnberg - 14 januari 2014 17:17


SVENSKA:   Hej jag hoppas att ni gillar min blogg. Det är inte många som kan svenska eller engelska så jag tänkte skriva på ett annat språk och på svenska och engelska förstås men ja det var allt jag ville just nu i alla fall hejdå. 
 
 
SERBISKA:   дравонадам се да ћете уживати мој блогНема много оних који могу да говоре енглески или шведскипа самхтео да пишем на другом језику и на енглеском ишведском наравноали да, то је све што желим садаионако збогом.

ENGELSKA:   Hello, I hope you enjoy my blog. There are not many who can speak Swedish or English, so I was going to write in another language and in English and Swedish of course, but yes, it's all I want right now anyway goodbye.

 
 
DANSKA:    Hej, jeg håber du nyder min blog. Der er ikke mange, der kan tale svensk eller engelsk, så jeg skulle til at skrive på et andet sprog og på engelsk og svensk selvfølgelig, men ja, det er alt hvad jeg vil lige nu alligevel farvel.
 
 
NORSKA:   Hei, jeg håper du liker bloggen min. Det er ikke mange som kan snakke svensk eller engelsk, så jeg hadde tenkt å skrive på et annet språk og på engelsk og svensk selvfølgelig, men ja, det er alt jeg ønsker akkurat nå uansett farvel.
 
 
SPANSKA:   Hola, espero que les guste mi blog. No hay muchos que puedan hablar sueco o Inglés, por lo que yo iba a escribir en otro idioma y en Inglés y sueco, por supuesto, pero sí, es todo lo que quiero en este momento de todos modos adiós.
 
 
LATIN:   Salve, uti spero meae. Latine loqui Swedish vel plures qui non sunt, ut in lingua Latina conscribemus Suecia et quidem, sed sic, nunc aliqua ave Tota velim.
 
 
ALBANSKA:   Përshëndetje, Unë shpresoj që ju të gëzojnë blogun tim. Nuk ka shumë që mund të flasin suedisht ose anglisht, kështu që unë kam qenë duke shkuar për të shkruar në një gjuhë tjetër dhe në anglisht dhe suedisht natyrisht, por po, kjo është e gjitha unë dua tani gjithsesi lamtumirë.
 
 
FINSKA:   Hei, toivottavasti nautitte blogiin. Ei ole montaa, jotka osaavat puhua ruotsia tai Englanti, joten aioin kirjoittaa toisella kielellä ja Englanti ja Ruotsi tietenkin, mutta kyllä, se on kaikki mitä haluan nyt muutenkin näkemiin.
 
 
FRANSKA:   Bonjour, J'espère que vous apprécierez mon blog. Il n'y a pas beaucoup de gens qui peuvent parler suédois ou en anglais, donc j'allais écrire dans une autre langue et en anglais et suédois, bien sûr, mais oui, c'est tout ce que je veux en ce moment de toute façon au revoir.
 
 
RYSKA:   Здравствуйте, я надеюсь, вам понравится мой блог. Есть не так много, кто может говорить шведском или английском языке, поэтому я собирался написать на другом языке и на английском и шведском языках, конечно, но да, это все, что я хочу сейчас так или иначе до свидания.
 
 
JAPANSKA:   こんにちは、私はあなたが私のブログをお楽しみください。そこにスウェーデンや英語を話すことができる人の多くはそうではありませんので、私は他の言語と英語、そしてもちろんスウェーデン語で書こうとしましたが、はい、それはさよならとにかく私は今したいすべてです。
 
 
UKRANISKA:   Здравствуйте, я сподіваюся, вам сподобається мій блог. Є не так багато, хто може говорити шведському або англійською мовою, тому я збирався написати на іншій мові і англійською та шведською мовами, звичайно, але так, це все, що я хочу зараз так чи інакше до побачення.
 
 
IRLÄNSKA:   Dia duit, tá súil agam go mbainfidh tú taitneamh as mo bhlag. Níl go leor féidir leo labhairt Sualainnis nó i mBéarla, mar sin bhí mé ag dul a scríobh i dteanga eile agus i mBéarla agus sa tSualainnis, ar ndóigh, ach tá, tá sé go léir ba mhaith liom ceart anois ar aon nós beannacht.

Av Emilia Björnberg - 14 januari 2014 17:10

Så här skrev en tjej till mig släng aldrig sakerna sälj dem så kastar man inte bort pengar i sjön jag har en sälj sida där jag sälje alla mina saker som jag inte vill ha du kommer känna dig mycket moddigare efter du säljer sakerna istället för att slänga dem och ja jag tycker inte att man ska skriva så om Justin Bieber det finna många tjejer som älskar han men i alla fall så här skrev en tjej till mig precis.

 

 

hej jag var ett jätte stort fan till justin bieber innan jag läste om detta på aftonbladet och göteborgposten innan det var jag ett jättttttttteeee stort fan men sen bildades the fooo och då började jag älska the fooo men problemet var att dem är före band till justin bieber och jag HATAR JUSTIN BIEBER FÖR ATT HAN KROSSADE MIN DRÖM HAN ÄR EN RIKTIG DRÖM KROSSARE tycker jag i alla fall. Jag hade massa bilder på justin bieber hans autograf hans nummer hans parfymer och hans armband lakan allt möjligt men när jag läste detta PÅ AFTONBLADET BÖRJADE JAG HATA HAN MER OCH MER jag gjorde sönder alla mina saker med han jag tog parfymerna och sa jag hatar dig du är en dröm krossare tog sista spruttet men ena parfymen och sa jag kommer aldrig att älska dig mer och jag hade en konser biljett men den gjorde jag sönder det var det värt hoppas du Hatar han efter det han gjorde mot ALLA sina fan och då menar jag ALLA det är jätte många som är arga på honom är du arg på honom.


 
Av Emilia Björnberg - 14 januari 2014 16:39

Hej idag var jag i skolan och det var roligt och vara med mina vänner och vi hade idrott idag det var första lektionen och vi dansade det var roligt och dansa men inte par dansen för ena gången fick jag dansa med läraren för vi var ojämna och sen skulle man hålla på varandras axlar och dansa och göra massa konstiga danser då dansade jag med två killar på axel sak och sen fick jag dansa med min kompis och då var det bättre så min dag har varit jätte bra hur har eran dag varit kommentera gärna hejdå ses :)

Av Emilia Björnberg - 14 januari 2014 16:33

Hej nu sitter jag och äter klubba och tittar på film och tar det lugnt. Filmen heter saknar dig har redan sett den men kollar på den igen efter det ska jag kolla på pretty little lears det är jätte bra och jag känner mig inte så bra har ont i huvudet och fryser men jag tycker det är mysigt att bara ta det lugnt och kolla på film vad gör ni nu då kommentera gärna.

Av Emilia Björnberg - 14 januari 2014 11:28

Hej då ska man äta snart hoppas det blir god mat kan skriva mera sen på bloggen har precis haft matte.

Av Emilia Björnberg - 11 januari 2014 20:54

Hej imorgon fyller min lillebror Isaac 3 år så vi ska ha kalas för honom i morgon med släkten mina kusiner kommer jaaaa.

Av Emilia Björnberg - 4 januari 2014 21:12

Hej då ska jag sminka mig nu och jag ska även platta håret och göra oning mig och lyssna på the fooo och sen kolla på film med mamma och äta godis och sådant. Ja the fooo är ett band som är jätte bra kan visa en bild på dem så ni vet vilka det är kolla in min youtube kanal ska lägga ut en video när jag sminkar mig utan spegel kommer bli roligt så här ser the fooo ut.

SuperEmilia

Fråga mig

88 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta är ni inne och kollar på min blogg.
 24/7
 Flera gånger per dag
 Första gången
 Lite då och då
 Varje vecka
 Flera gånger i veckan
 Hela tiden
 Såg den precis
 Gämmt
 Ibland
 Nästan aldrig
 Sitter på natten och läser den
 Sitter i skolan och läser den hela tiden.

Presentation


Hej! Jag är så sjukt tacksam att det är så många som läser den tack så jätte mycket. Ni är en del av mitt liv hela bloggen är mitt liv så tack igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Emilia

Hej jag hoppas ni gillar min blogg jag blir jätte glad om ni kommenterar min blogg eller skickar frågor eller röstar det är många som gör det och tack så jätte mycket till er som gör det och läser min blogg jag uppskattar det värkligen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

SuperEmilia

Hej ni som läser och gillar och kommenterar röstar och även fråga mig frågor tack så jätte mycket hoppas ni gillar / älskar min blogg. Jag är inte bara en bloggare jag läser andrar med så kom igen och fråga mig frågor och kommentera.

Hej! Välkommen till min blogg!!

Hej! Och välkomna till min blogg jag hoppas att ni tycker om det och sprider min blogg så hörs vi Kram Emilia <3

Hej! Och välkomna till min blogg.

Min blogg:

Hej! Vad roligt att du kikade in här. Välkomna till min blogg.

Jag är en tjej på 13 år som fyller 14 år som älskar att blogga och dansa.

Här på min blogg skriver jag om mobbning smink livet osv.

Jag har även skapat ett eget pogram på min blogg som heter

Vrf är det så?

Det handlar om allt möjligt jag skriver om kill problem , familje problem mobbning , Liseberg , Semester osv.

Jag är en sådan tjej som aldrig kan vara tyst när jag är hemma eller med mina vänner efter skolan eller bara på fridtiden.

Jag kan aldrig sitta still jag måste alltid hålla på med något.

 Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg så hörs vi.

Jag kommer även att ta hand om er här försöker svara på alla frågor.

Hoppas ni trivs hör så hörs vi senare hejdå.


Skapa flashcards